Dinsdag 1 april - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leerlingen De Moerbei - WaarBenJij.nu Dinsdag 1 april - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leerlingen De Moerbei - WaarBenJij.nu

Dinsdag 1 april

Door: Sanne Van Havermaet

Blijf op de hoogte en volg Leerlingen

01 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dag allemaal,
Vandaag veel gewandeld in het stralend zonnetje. Ontdekkingen vandaag: het huis waar Poirot opgenomen is (mevr. Ronsse was zeer gelukkig), vandaar naar Little Britain. Zo verder gewandeld naar de Millennium Brigde. Zo verder naar Shakespeare's Globe. Daar een lekker fris drankje genoten. Iets lekker gegeten. HMS Belfast was next, it has no more secrets for us.
Van de HMS Belfast een taxi richting de (onlangs verhuisde) London Dungeon. Daar hebben we dan ook London Eye, Big Ben, Houses of Parliament en Westminster Abbey bezocht. Uiteindelijk toch in het spookhuis van de London Dungeon geraakt, waar vooral Emily en ik angstige momentjes beleefd hebben. De anderen konden ze weinig schrik aanjagen. Vooral ik ben er 'natjes' uitgekomen en dat was dan niet van de schrik,maar van het bootje dan een duik in het water maakte.
Vanavond lekkere frietjes en nuggets gegeten.
Nu allemaal moe maar wel zeer voldaan op het appartement,napraten over de dag.

Morgen weer een druk programma, dus onze beentjes moeten goed rusten nu.

Groetjes van ons allemaal!